Never back down, it's all about attitude!

2021-05-02

Hej, I skønne, unikke væsener <3


Jeg har brugt de sidste dage på at reflektere over mit næste move. Det er spøjst som jeg switcher mellem at være pessimist/usikker og fuld af positiv turbopower/selvtillid, faktisk føles det lidt som en form for personlighedsspaltning, haha.
I sidste ende er jeg dog også overbevist om, at det er en naturlig proces at gennemgå, når man som jeg skal gå fra mit tillærte selv til mit sande jeg. Mit tillærte selv er på en måde meget trygt og velkendt, og det prøver virkelig at styre mig og få mig til at give op. Heldigvis er jeg enormt bevist om det og er blevet ret hardcore til at sige til mig selv, at det er mit tillærte jeg der puffer til mig og prøver at få mig til at suse ned i sikkerhedsbunkeren igen, men mit ønske om at møde og stå inde for mit sande jeg, møde eventyret og gevinsterne ved at blive udfordret, udfordre og sejre, er større end trygheden fra mit "gamle" levemønster. Jeg giver ikke op denne gang - at fejle er okay, men det er ikke en mulighed at give op. 

Den fedeste følelse jeg har taget med mig fra Berits bootcamp, og den der har fået mig til at melde mig på det videre forløb er, at jeg ikke føler mig begrænset i mine tanker og følelser længere. Når jeg kigger ud i fremtiden og drømmer mine drømme - så føler jeg faktisk de er realistiske og opnåelige. Det er virkelig nye tanker og følelser i mig. Det er som om Berit har formået at åbne op for en ny del af mig, en ny del i hjernen - den ubegrænsede, viljestærke og selvsikre del. Der er så FEDT! *throwing up the horns"
Fra Bootcamp og til i fredags, hvor 3 måneders forløbet startede op, har der ca. været 2-3 uger imellem. At skulle holde sig selv kørende i det powerfulde, positive og ubegrænsede spor, har ærligt været en udfordring for mig, men jeg har gjort mit bedste og jeg nåede frem uden at give op :P
Da jeg sad og så introen til 3-måneders forløbet, hvor Berit fortæller om, hvad jeg kommer til at møde og arbejde med i forløbet, blev jeg trukket HELT op i skyerne igen. Jeg er topmotiveret, moden som en teenagerbums til at poppe og mine sneaks lugter allerede af brændt gummi af ivrig tripperi over at komme i gang. 

Mine foreløbige mål:

  • Stol på mig selv og min intuition.
  • Vær modig og stol på eventyret. Jeg er forfatteren til mit eget eventyr og møder jeg en skurk, skriver jeg bare en superhelt-kappe ind på mine egne skuldre. 
  • Mærk efter i mig selv - hvad har jeg lyst til?
  • Stop med at gøre det, jeg tror folk forventer af mig.
  • Stop med at få dårlig samvittighed, når jeg siger "nej".
  • Åbne mit sind for nye muligheder.
  • Be om hjælp.
  • Sigt efter månen, hvis jeg fejler, lander jeg stadig blandt stjernerne <3 

En sjov lille detalje, jeg gerne vil dele med jer. Jeg stod og lagde tøj sammen sidste dag og blev pludselig blikfanget af et mærke med et citat på, på min søns ene t-shirt. Det bliver klart mit nye motto der får mig til at vinde i (livets) lotto 

"Never back down, it's all about attitude"


Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang